ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی تهديدات سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري/ رشته مالی و حسابداری
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 184
نویسنده : کیا فایل

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی تهديدات سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري/ رشته مالی و حسابداری

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی تهديدات سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري/ رشته مالی و حسابداری

 

ترجمه مقاله threats on accounting information systems (تهدیدات سیستم های اطلاعات حسابداری) مقاله سال 2018 که برای دانشجویان کارشناسی ارشد مالی و حسابداری که بدنبال ترجمه مقالات به روز حسابداری برای ارائه پروژه و یا کار بر روی مقاله برای پایان نامه هستند مقاله اورجینال 2018 است و توسط کارشناس مترجمی فروشگاه اینترنتی پویا ترجمه شده است.(این ترجمه با ترجمه های که توسط گوگلGoogle Earth و یا سایر نرم افزارها و ربات های ترجمه و توسط عده ای سود جو به فروش میرسند متفاوت است ). لذا اگر دانشجویی رشته مالی و حسابداری هستید و بدنبال ترجمه مقاله ای بروز هستید این مقاله میتواند به شما کمک کند .در ضمن فایل بصورت word میباشد و در 5 صفحه ترجمه میباشد

تهديدات سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري"

خلاصه: سيستم اطلاعات حسابداري جزئي از يك سازمان است كه جمع آوري طبقه بندي، پردازش و انتقال اطلاعات مالي و تصميم گيري كه مربوط مي شود به گروه‌هاي خارجي و داخلي، هدف اين مطالعه يافتن تهديدات براي سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري است. اين مطالعه از روش بررسي كردن با تكنيك بررسي و تحليل چندين مقالات مربوط به بحث در مورد امنيت سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري است. نتيجه اين مطالعه اين است كه بزرگترين تهديد براي سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري "هكرها" هستند.

مقدمه: جامعه به طور فزاينده‌اي وابسته به سيستم‌هاي اطلاعات حسابداري است، كه به طور كامل پيچيده براي افزايش اطلاعات توسعه يافته است.

در راستاي افزايش پيچيدگي سيستم و وابستگي به سيستم كارخانه‌ها مواجه مي‌شوند با افزايش خطر سيستم و وارد مذاكره مي شوند. تقريباً هر سال، بيش از 60% شكست عمده در كنترل امنيت و يكپارچگي سيستم‌هاي اطلاعات كامپيوتر را تجربه مي‌كنند.

 



 





:: موضوعات مرتبط: اقتصاد , ,
:: برچسب‌ها: فایل , مقاله انگلیسی , تهدیدات سیستم های اطلاعاتی حسابداری , حسابداری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG